keskiviikko 5. huhtikuuta 2023

Teoilla on seurauksensa

 Ei voinut kuin nauraa eilen kun Keela teki temppunsa. Asia meni niin, että en uskaltanut jättää Keelaa nukkumaan ilman kauluria, koska jostain syystä nyt peräpään tikit alkoivat kiinnostaa joten kaivettiin kaapista rengaskauluri ja laitettiin se kaulaan. Keela seisoi pitkään keskellä makuuhuonetta ja tuijotti minua ja tunsin itseni taas niin julmaksi koiran omistajaksi. Keelan mielestä olin nyt tehnyt todella tyhmän tempun kun laitoin moisen kaulurin hänen kaulaansa. Mitä tekee Keela kiipeää sänkyyn tulee minun viereeni ja heittäytyy päälleni siten että tuo inhottava kauluri lätsähtää minun poskeeni kiinni ja siihen koira jää nukkumaan. Jotenkin en ollut varautunut moiseen joten toinen käsi jäi jotenkin ikävään asentoon eikä se toinen jalkakaan oikein ollut mukavasti. Koira ei kuitenkaan liikahtanutkaan ja koska minulla oli pahamieli kun olin laittanut  sen kaulurin niin annoin sitten koiran nukkua ja käsi puutui ja jalka särki, mutta Keela tuhisi ja nukkui. Kolmen aikaan vasta siirtyi sitten jalkopäähän nukkumaan ja sain suoristettua itseni. Taas pitäisi laittaa kauluri ensi yöksikin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti